Modulul FARES implementează activitatea de urmările a încasărilor şi plăţilor a facturilor în paralel cu gestiunea stocurilor eliminând dubla înregistrare a facturilor.
Procesul de urmărire a facturilor se încheie în cazul întârzierilor la plată cu calculul penalizărilor și generarea de rapoarte specifice.
Conectivitatea cu modulul ESRP permite generarea automată a notelor contabile online sau la sfârșitul perioadei. Pe baza informațiilor introduse modulul generează jurnalele de încasări și plăți.
Principalele funcţiuni ale modulului sunt:
- completarea datelor de înregistrare fiscală şi persoanelor autorizate
- introducerea facturilor în sold de la furnizori sau clienți
- achitarea facturilor de la furnizori sau clienți
- verificarea automată a partenerilor la ANAF.
- compensări pentru parteneri bivalenţi
- obţinerea de situaţii şi rapoarte recalculate la orice dată, indiferent de perioada de lucru. Rapoartele pot fi salvate direct în Excel. Dintre rapoartele mai importante, enumerăm:
- situaţia facturilor
- fişa partenerilor
- situaţia încasărilor şi plăţilor
- sume în avans
- situaţia scadenţelor
- jurnalul de vânzări şi cumpărări, adaptate la legislaţia actuală
- arhivarea datelor istorice
- consultarea oricăror înregistrări arhivate
- atistici pe orice perioadă din datele arhivate.
