Caracteristicile modulului FARES

Modulul FARES implementează activitatea de urmările a încasărilor şi plăţilor a facturilor în paralel cu gestiunea stocurilor eliminând dubla înregistrare a facturilor.
Procesul de urmărire a facturilor se încheie în cazul întârzierilor la plată cu calculul penalizărilor și generarea de rapoarte specifice.
Conectivitatea cu modulul ESRP permite generarea automată a notelor contabile online sau la sfârșitul perioadei. Pe baza informațiilor introduse modulul generează jurnalele de încasări și plăți.

Principalele funcţiuni ale modulului sunt:

  • completarea datelor de înregistrare fiscală şi persoanelor autorizate
  • introducerea facturilor în sold de la furnizori sau clienți
  • achitarea facturilor de la furnizori sau clienți
  • verificarea automată a partenerilor la ANAF.
  • compensări pentru parteneri bivalenţi
  • obţinerea de situaţii şi rapoarte recalculate la orice dată, indiferent de perioada de lucru. Rapoartele pot fi salvate direct în Excel. Dintre rapoartele mai importante, enumerăm:
    • situaţia facturilor
    • fişa partenerilor
    • situaţia încasărilor şi plăţilor
    • sume în avans
    • situaţia scadenţelor
    • jurnalul de vânzări şi cumpărări, adaptate la legislaţia actuală
  • arhivarea datelor istorice
  • consultarea oricăror înregistrări arhivate
  • atistici pe orice perioadă din datele arhivate.

Add comment